رویدادها آرشیو خبر ها
متن کامل کنفرانس خبری آرون رمزی

متن کامل کنفرانس خبری آرون رمزی

 

آرون رمزی هافبک 29 ساله و ولزی یووه که پس از اتمام قراردادش با باشگاه آرسنال به عنوان بازیکن آزاد راهی تورین شد، عصر امروز دوشنبه پانزدهم ژوئیه، با حضور در کنفرانسی خبری در باشگاه یوونتوس، در مورد دلایلش برای پیوستن به این تیم و سایر مسائل دیگر صحبت کرد.

 

با وجود آسیب‌دیدگی همچنان قوی هستم. تمرینات زیادی برای رسیدن به آمادگی انجام می‌دهم و تمام تلاش خود را می‌کنم تا هرچه سریع‌تر به تمرینات و سایر بازیکنان ملحق شوم. در حال حاضر به‌صورت محدود تمرین می‌کنم اما برای حضور کامل در تمرینات نیاز به زمان بیشتری است. کادر پزشکی باشگاه هنوز در مورد همراهی‌ام با تیم برای حضور در تور پیش‌فصل تصمیمی نگرفته‌ اما تا چند روز آینده تکلیف این موضوع مشخص می‌شود.
زمانی که پیشنهاد یووه را دریافت کردم، نمی‌تواستم آن را رد کنم. یوونتوس باشگاه بزرگی است، یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا، در نتیجه بودن در اینجا و بازی کردن در بالاترین سطح شبیه یک رویا است. البته انتخاب یوونتوس برای من رویارویی با چالش‌های جدید نیز به حساب می‌آید. تجربه یک زندگی متفاوت و آشنایی با یک فرهنگ جدید که نیازمند بودن در یک محیط جدید است. امیدوارم همه‌چیز در این فضای جدید به خوبی پیش برود. هرچند می‌دانم این یک چالش سخت خواهد بود اما خودم را برای این چالش و موفقیت در آن آماده کرده‌ام.

 

 

همانطور که انتظار داشتم یوونتوس مناسب‌ترین انتخاب بود و هیچ دلیلی برای رد آن وجود نداشت. چرا که نمی توان از چنین فرصت و شانسی چشم‌پوشی کرد. از بودن در اینجا بسیار هیجان‌زده‌ام و احساس غرور می‌کنم که عضوی از این باشگاه بزرگ هستم و امیدوارم بتوانم بخشی از تاریخ جدید یوونتوس باشم که در کنار سایر هم‌تیمی‎هایم آن را رقم خواهیم زد.
من شماره 8 را که در آرسنال نیز می‌پوشیدم، انتخاب کردم و از این که این شماره در حال‌حاضر متعلق به کسی نبود خوشحال شدم. می‌دانم که این شماره در گذشته به مارکیزیو تعلق داشته است؛ او یک بازیکن خارق‌العاده است که در این باشگاه پیشرفت کرد. کلودیو شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد؛ با او چندین بار صحبت کرده‌ام و اگر بتوانم آنچه او برای یووه انجام داده را تکرار کنم حقیقتاً باعث افتخارم خواهد بود. مشتاقانه در انتظار پوشیدن شماره 8 بیانکونری هستم و می‌دانم این شماره مسئولیت‌های زیادی برای من خواهد داشت؛ مسئولیت‌هایی که با تمام وجود آماده انجام آنها هستم.

 

 

بانوی پیر با سرمربیگری مائوریتسیو ساری، دارای برند جدیدی شده که هدفش ارائه فوتبالی زیبا برای هوادان است. تمام اعضای یوونتوس و بازیکنان به گرمی به من خوشامد گفتند. با سرمربی تیم نیز چند بار صحبت کرده‌ام؛ او در دسترس است و به راحتی می‌توان با او صحبت کرد. من امیدوارم بتوانم به هم تیمی‌هایم کمک کنم تا به اهداف موردنظر در فصل پیش‌رو دست پیدا کنیم.
اینجا برای بازی کردن در یک پست رقابت وجود دارد و این از ویژگی‌های باشگاه‌های بزرگی همچون یوونتوس است. من باید تمام تلاش خود را انجام دهم تا بتوانم در لیست قرار بگیرم. این یک چالش بزرگ برای من است که امیدوارم بتوانم از پس آن بربیایم.

 

 

برای بازیکنی مثل من، مهم مؤثر بودن در تیم است، چه گل بزنم و چه پاس گل بدهم، هر دو به یک اندازه برای کمک به تیم حائز اهمیت هستند. البته که امیدوارم بتوانم بازی کنم و موقعیت‌های گل‌زنی فراوانی خلق کنم تا بتوانیم به اهدافمان در این فصل برسیم. اگرچه زیبا فوتبال بازی کردن بسیار مهم است، اما این برای بردن کافی نیست و آنچه در نهایت در یادها می‌ماند تنها نتیجه است. اما اگر فوتبال زیبا همراه با پیروزی باشد، بسیار حس خوشایندی را به همراه خواهد آورد. من با ساری زمانی که در انگلستان بود آشنا شدم و می‌دانم برای فلسفه فوتبالی او زیبا بازی کردن بسیار مهم است. مطمئن هستم بازیکنان تیم به زودی و به بهترین شکل با این فلسفه منطبق خواهند شد.
آنچه در فصل گذشته اتفاق افتاد این بود که ساری به دو فینال رسید؛ هرچند در نهایت یکی از آنها را از آنِ خود کرد. با این حال رسیدن به این دستاورد، کار آسانی نیست و بدون شک موفقیت بزرگی برای او به حساب می‌آید. خوشبختانه او فلسفه خود یعنی زیبا بازی کردن و بردن را با خود به یوونتوس آورده است. اگرچه فلسفه فوتبالی او تنها به همین دو مورد محدود نمی‌شود.

 

 

من دوست دارم هافبک باکس تو باکس باشم. یعنی کسی که توانایی فعالیت و تحرک در جلو و عقب زمین را داشته باشد. کسی که می‌تواند دفاع کند و سپس به طرف دیگر زمین رفته و در فاز تهاجمی حضور داشته باشد. البته این سبک بازی از ویژگی‌های من است و باید بعد از اتمام مصدومیت و حضور کامل در تمرینات نظر سرمربی را در این مورد اجرا کنم. 
آرون رمزی در نهایت در پاسخ به پرسش درباره جان چارلز، اسطوره ولزی باشگاه یوونتوس گفت: او واقعا یک بازیکن افسانه‌ای بود، کسی که هم به عنوان بازیکن و هم یک انسان، شخصیت فوق‌العاده‌ای داشت. امیدوارم بتوانم راه او را ادامه دهم.

 

گفتنی است رمزی پیش از حضور در این نشست، ضمن بازدید از موزه باشگاه یوونتوس با همراهی جمعی از کودکان و نوجوانان کمپ بین‌المللی یوونتوس در مرکز فروش محصولات این باشگاه حضور یافت و در جشن امضای لباسش شرکت کرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: